مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 21 آبان 1400 ساعت 14:152021-11-12اجتماعي

بارش 234 میلیمتری در چابکسر/ ورود سیلاب به روستای باقلاکش صومعه سرا


مدیرکل مدیریت بحران گیلان، بیشترین حجم بارندگی ها را مربوط به چابکسر با 234 میلیمتر و پس از آن رضوانشهر با 184 میلیمتر و املش با 181 میلمتر دانست و گفت: - ایسنا/گیلان مدیرکل مدیریت بحران گیلان، بیشترین حجم بارندگی ها را مربوط به چابکسر با 234 میلیمتر و پس از آن رضوانشهر با 184 میلیمتر و املش با 181 میلمتر دانست و گفت: در تعداد زیادی از شهرستان ها مقادیر بارش 100 میلیمتر بوده است.

امیر مرادی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به آغاز بارش برف در استان از روز گذشته، اظهار کرد: کلیه راه های اصلی و فرعی با تلاش راهداران باز بوده و عبور و مرور در آن جریان دارد.

وی با بیان اینکه در محورهای سیاهکل - دیلمان و ماسال - گیلوان نیز بین 15 تا 20 سانت برف باریده است، افزود: در محور دیلمان به سیاهکل - گردنه لاریخانی به طول حداقل دو کیلومتر تردد بدون زنجیر چرخ امکانپذیر نمی باشد.

مدیرکل مدیریت بحران گیلان، ارتفاع برف در محورهای پونل - خلخال و اسالم - خلخال را 30 سانت دانست و تصریح کرد: ارتفاع برف در محور بلوردکان - خصیب دشت نیز به 25 سانت می رسد.

مرادی، با بیان اینکه هیچگونه قطعی آب و برق و گاز نداریم و تاکنون خسارتی گزارش نشده است، عنوان کرد: ستادهای فرعی مدیریت بحران و بخشداران و دهیاران برای حوادث احتمالی در آماده باش کامل هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بارش 234 میلیمتری در چابکسر/ ورود سیلاب به روستای باقلاکش صومعه سرا

بارش 234 میلیمتری در چابکسر/ ورود سیلاب به روستای باقلاکش صومعه سرا